Historia Fridababy

Jeśli jesteś mamą lub tatą, pokochasz produkty Fridababy, a jeśli nie masz ich w domu, wkrótce je otrzymasz. Dyrektorem firmy jest Chelsea Hirschorn i ma ona  na celu zaoferowanie prostych i doskonale skutecznych rozwiązań   problemów, które rodzic nieuchronnie napotyka w pierwszych miesiącach życia dziecka. A te problemy wcale nie są fascynujące.

Nawet  twój najlepszy przyjaciel nie powie ci o nich. Ale Chelsea i jej firma Fridababy ci pomogą, tak jak Chelsea pomogła sąsiadowi!

Pewnej nocy w 2013 roku, kiedy Chelsea była w ciąży ze swoim pierwszym dzieckiem, sąsiadka przyszła do niej i powiedziała jej o NoseFrida, którą sprowadziła ze Szwecji do USA. Był to aspirator do nosa, rurka używana przez rodziców do zasysania śluzu niemowląt. Sąsiad chciał zaangażować Chelsea w interesach, ale to jej nie obchodziło.

Wtedy urodził się pierwszy syn Chelsea i kiedy  po raz pierwszy miał zatkany  nos i caly czas płakał  Chelsea zwróciła się do sąsiada,wypróbowała NoseFrida i była podekscytowana! Odkryła, że ​​jej sąsiad ma coś bardzo cennego: praktyczne narzędzie przydatne w trudnej sytuacji z dziećmi , o którym nikt nie mówi, ale każdy musi sobie poradzić.

Następnie w 2014 roku Chelsea została dyrektorem firmy i zmieniła nazwę na Fridababy. Sprzedawała entuzjastycznym sprzedawcom detalicznym, rodzicom i pediatrom. Jednak ona i jej partner postrzegali firmę inaczej, jej partner skupiał się przede wszystkim na generowaniu zysków, podczas gdy Chelsea wolała inwestować w rozwój i rozszerzać ofertę produktów. Na rynku widziała tylko podstawowe produkty, takie jak szczotki dziecięce lub nożyczki do paznokci. Nikt nie był zaangażowany w rozwój niczego innego, więc Chelsea dostrzegła potencjał w tym segmencie i zaangazowała  się w produkcji.

Opracowywała nowe produkty w bliskości swojego domu   i wykorzystywała swoje doświadczenie  jako laboratorium badawcze. Jeśli jej mały syn był chory, marzyła o produkcie, który pomógłby jej go rozwiązać. Czasem wymyśliła produkt od samego początku, czasami brała istniejący produkt i poprawiała go. Takie podejście zadziałało, dodała 18 nowych produktów i potroiła sprzedaż w ciągu trzech lat.

Obecnie pod marką Fridababy produkuje się 30 produktów, a 3 miliony aspiratorów do nosa NoseFrida są sprzedawane rocznie tylko w USA. Od tego momentu  w Stanach Zjednoczonych urodziło się  milion dzieci, Chelsea może twierdzić, że 3 na 4 dzieci próbowało tego produktu. Amerykańscy rodzice nie używają aspiratorów do nosa, używają NoseFrida.